تکنولوژی دوربین حرارتی داهوا

دوربین حساس به حرارت (حرارتی) داهوا

تکنولوژی دوربین حرارتی داهوا

تکنولوژی فوق العاده دوربین های حرارتی داهوا

دوربین های نظارتی معمولا قادر به ضبط ویدئو در روز و مناطق روشن است. با این حال، هنگامی که با یک منطقه کم نور و یا در شب مواجه می شوند، توانایی ضبط ویدئوی این دوربین ها کاهش می یابد، زیرا سنسور ها باید از طریق افزایش حساسیت ، کمبود نور را جبران کنند، در نتیجه ، یک تصویر بی کیفیت  ایجاد می کند. از آنجاییکه نظارت شبانه روزی ، فاکتور مهمی در ارزیابی اثربخشی سیستم نظارت است، دستگاه های تصویربرداری حرارتی توانایی تبدیل انرژی گرمایی به تصویر قابل مشاهده برای چشم انسان را دارند.

دوربین حرارتی داهوادارای ویژگی هایی مانند نظارت درشب ، نظارت از راه دور ، تشخیص دما می باشد که سایر دوربین ها نمیتوانند با این ویژگی ها رقابت کنند . این دوربین ها نقش بسزایی  در مسایل نظامی و جنگ ها میتوانند داشته باشند . بعد از سالها تحقیق و توسعه، تکنولوژی پردازش تصویر مادون قرمز و ساخت دتکتورها به ثبت رسید و قیمت ها کاهش یافت و تکنولوژی تصویر دوربین های حرارتی وارد بازار شد.

بیشتر دوربین های حرارتی در بازار هنوز هم دارای ابعاد بزرگی هستند و مقرون به صرفه نیستند . داهوآ ، بعنوان یک شرکت پیشرو دربین تولیدکنندگان و تامین کنندگان محصولات و راهکارهای نظارت تصویری هوشمند ، دوربین حرارتی بولت در ابعاد کوچک را تولید کرده است (DH-TPC-BF2120).

این دوربین حرارتی دارای ویژگی هایی مانند ابعاد کوچک ، طیف دو کاناله ، ویژگی های هوشمند و قیمت مقرون به صرفه می باشد . از طرفی  نصب آن ساده و مانند بقیه دوربین های نظارتی می باشد.

تصویربرداری حرارتی احتمالا قابل اطمینان ترین راه حل امنیتی برای محافظت از محیط است. این دوربین ها براحتی اجسام متحرک را حتی در تاریکی شب،در 24 سا عت روز و 7 روز در هفته تشخیص می دهد.  (سیستم ویدئو هوشمند) یک الگوریتم تحلیلی ویدئویی داخلی است که عملکردهای هوشمند را برای نظارت بر یک صحنه برای تشخیص مواردی از

قبیلنفوذ ، اشیاء رها شده و یا از بسرقت رفته مورد استفاده قرار میگیرد. مدل DH-TPC-BF5400-B13 می تواند برای ایجاد یک سیستم تشخیص نفوذ محیط، به عنوان یک دیوار نامرئی عمل کند. هنگامی که در ارتفاع توصیه شده مثلا 5 متر نصب می شود، یک دوربین می تواند یک حصار 100 متر را پوشش دهد. در هر چند روز یا شب، تا زمانی که کسی وارد منطقه مورد نظر شود، هشدار به مرکز کنترل ارسال خواهد شد.

تشخیص آتش سوزی

در فضاهای داخلی بزرگ ، تشخیص خطر آتش سوزی با استفاده از سنسور دود مشکل می باشد . دوربین های نظارت تصویری با کیفیت نمیتوانند بطور موثر مکان و ابعاد آتش سوزی را تشخیص دهند در حالی که دوربین های حرارتی می توانند این کار را انجام دهند. دوربین حرارتی DH-TPC-BF2120  مناسب برای انبارها – موتور خانه ها و سالن نمایشگاه ها و … می باشد .


جستجو:

آخرین مطالب سایت: