مشاوره و راهنمای خرید دزدگیر اماکن

مشاوره خرید دزدگیر

مشاوره و راهنمای خرید دزدگیر اماکن

مشاوره خرید اعلام سرقت یا دزدگیر اماکن

پیش از اینکه به موراد مهم در انتخاب بهترین دزدگیر منزل بپردازیم لازم است یاد آور شوم که این مطلب به دور از هر گونه اهداف تجاری و صرفا جهت راهنمایی متقاضیان سیستم امنیتی خانه به رشته تحریر در آمده است و به عنوان عضو کوچکی از جامعه فعالان صنف سیستم های حفاظتی خود را نسبت به صحت مطالب نوشته شده متعهد میدانم. پیشگیری از سرقت منزل و حفظ اموال و همچنین برقراری امنیت امروزه بیش از پیش مورد توجه عموم جامعه قرار گرفته است. چرا که با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم بر جامعه ضرر و زیان ناشی از سرقت به ندرت قابل جبران خواهد بود و گاهی اوقات طبعات از دست رفتن سرمایه اندوخته تا پایان عمر بر زندگی فرد مالباخته تاثیر گذار خواهد بود.

علاج واقعه پیش از وقوع سرقت

در حقیقت با افزایش استقبال مردم از سیستم های هشدار دهنده اعلام سرقت دستبرد به اموال آنها و گونه های مختلف سرقت کاهش خواهد یافت. فراموش نکنید که نصب یک دزدگیر اماکن هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است چرا که در صورت سرقت از منزل و یا محیط کار چندین برابر هزینه ای که برای خرید یک سیستم پرداخت میکنیم از دست مان خواهد رفت و تنها چیزی که نصیب مان میشود افسوس و پشیمانی است پس ایمنی قبل از حادثه اصل مهمی است که باید به آن پایبند بود تا از گزند افراد سودجو در امان باشیم.

بررسی نیاز ها پیش از خرید دزدگیر

اصولی ترین کار پیش از خرید هر کالایی حتی وسایل شخصی و … بررسی نیاز های ماست و اینکه از خرید محصول مورد نظر چه فایده ای نصیبمان میشود و باید به چه میزان هزینه کنیم. برآورد دقیق یک کارشناس نیز در هر زمینه ای میتواند بهترین انتخاب را برای ما رقم بزند. پیش از خرید دزدگیر منزل بیاد داشته باشید که سارق از کوچکترین فرصت برای دستیابی به هدفش استفاده میکند و همواره بدنبال غفلت ماست و هر راه نفوذی از دید سارقان منزل پنهان نمیماند. درب ها و پنجره ها همچنین نور گیرها، درب های پشتی، دیوار های غیر مستحکم آسانترین راه نفوذ هستند و باید با رعایت اصول کار بخوبی این منافذ را تحت پوشش دزدگیر اماکن قرار داد. پیش از اقدام به خرید و تماس با کارشناس مربوطه اولین اقدام بررسی ورودی هاست که باید توسط خود شما انجام پذیرد.

نکات مهم زمان برآورد سیستم امنیتی خانه

پوشش کامل درب ها و پنجره ها بازدید کارشناس مربوطه از محیط مورد نظر انتخاب مارک و مدل دزدگیر اماکن با توجه به نیازتان آگاهی از تفاوت سنسور های بی سیم و یا باسیم خرید یک دزدگیر مسکونی استاندارد و معتبر سنجش اعتبار و پاسخگو بودن فروشنده اهمیت فراوان به خدمات پس از فروش ارائه گارانتی معتبر از کارخانه سازنده اطمینان از امنیت سیستم انتخاب شده از وجود خط تلفن شهری و کیفیت خطوط اطمینان حاصل کنید. توجه کنید که خرید دزدگیر اماکن سیمکارتی در محیط هایی که خط تلفن ندارند ضروری است. توصیه میکنیم برای محیط های ویلایی بخصوص جایی که امکان حضور فیزیکی دائم برای مالک مقدور نیست حتی الامکان از دزدگیر اماکن سیم کارتی استفاده شود. توصیه مکنیم در صورتی که یک سیستم پایه جوابگوی نیاز شما بود از صرف هزینه های بالا جهت خرید دزدگیر های اماکن پیشرفته خودداری کنید. یک سیستم پایه از یک دستگاه مرکزی دزدگیر به همراه تلفن کننده اتوماتیک و باتری بک آپ تشکیل شده است. جهت پوشش ورودی ها از چشمی دزدگیر اماکن استفاده میشود. آژیر ها نیز درون محفظه مخصوص قرار میگیرند و نقش هشدار دهنده های صوتی را در مواقع خطر به عهده دارند. برای آشنایی با مدل های دزدگیر ومشاوره رایگان با شرکت تدبیر پژوهان امنیت در تماس باشید تا با بازدید از محل شما در تهران ، کرج وحومه بهترین پیشنهاد را خدمت شما عزیزان ارائه نمایند

مشاوره خرید دزدگیر اماکن

افراد بسیاری در هنگام خرید دزدگیر اماکن دچار سردرگمی می شوند. دلیل این موضوع وجود انواع زیاد دزدگیر اماکن با کیفیت ها و قیمت های متفاوت است. در این مقاله سعی می کنیم به شما اطلاعات کاملی درباره این نوع محصول بدهیم. با ما همراه باشید.

مواردی که باید پیش از خرید به آن ها توجه نمود:

• دزدگیر اماکن چیست و چگونه عمل می کند؟

• قیمت دزدگیر اماکن چقدر است؟

• هزینه نصب و راه اندازی چقدر است؟

• چه چیزهایی در بسته بندی محصول وجود دارد؟

• عملکرد سنسور های دزدگیر به چه شکل است؟

• پشتیبانی و خدمات پس از فروش کدام محصول بهتر است؟

• سیستم حرفه ای بخرم یا یک سیستم DIY ؟

• آیا سیستم باید مجهز به اتوماسیون خانگی هم باشد؟

• بهترین مارک دزدگیر منزل چیست؟

دزدگیر اماکن چیست و چگونه عمل می کند؟

دزدگیر اماکن یک سیستم الکترونیکی برای تامین امنیت منزل شما می باشد. این سیستم از یک دستگاه مرکزی و تعدادی سنسور تشکل می شود. زمانی که هریک از سنسورها خطری را تشخیص دهند آژیر دستگاه فعال شده سپس به شما پیامک ارسال می شود و تماس تلفنی برقرار می شود.

مهم ترین وظیفه دزدگیر اماکن اطلاع رسانی می باشد. زمانی که اتفاقی در منزل یا محل کار شما می افتد دزدگیر وظیفه دارد با شما تماس بگیرد و شما را از خطر اتفاق افتاده با خبر سازد. در نتیجه باید در کم ترین زمان از آن با خبر شوید

دزدگیر اماکن یکی از روش های زیر را برای ارتباط با شما را استفاده می کند:

دستگاه تماس‌گیرنده یا تلفن کننده

این دستگاه همان‌طور که از اسمش بر می‌آید برای این منظور طراحی شده است که در مواقع لزوم کاربر را از بروز مشکل و یا خطر پیش‌آمده، با یک تماس مطلع نماید. با این ساز وکار ساده که کاربر یک شماره را برای این دستگاه از پیش تعریف و تعیین می‌نماید و دستگاه در هنگام نیاز با برقراری تماس، کاربر را مطلع می‌سازد. این تماس در واقع از یک شماره تلفن ثابت انجام‌پذیر است. شکل اطلاع‌ رسانی این دستگاه هم می‌تواند به صورت آژیر و‌ یا یک پیام صوتی تعریف شود که بستگی به سلیقه کاربر و مقتضیات ساختمان دارد. همچنین این امکان وجود دارد که نوعی از دستگاه تماس‌گیرنده را انتخاب نمایید که قابلیت استفاده از سیم‌کارت را نیز دارا باشد. بنابراین دزدگیر اماکن می‌تواند علاوه بر خط ثابت ذکر شده، یک سیم‌ کارت را نیز به داده‌های خود اضافه نماید. البته این آپشن تا حدودی قیمت دزدگیر منزل خریداری شده را بالاتر خواهد برد. اما توجه به این نکته ضروری است که در صورت انتخاب دزدگیر اماکن سیم کارتی، امکان دریافت پیام‌های بیش‌تر و کامل‌تری برای کاربر وجود خواهد داشت. ضمن این‌که کاربر در این دستگاه‌ها چند رله خروجی نیز در اختیار خواهد داشت که می‌تواند از طریق آن‌ها اقدام به خاموش و‌ روشن کردن سیستم از راه دور نماید

تماس با خط تلفن شهری:

این سیستم ها قدیمی ترین نسل دزدگیر اماکن است. برای راه اندازی این نوع سیستم ها باید یک خط تلفن ثابت به دستگاهی به نام تلفن کننده وصل شود. سال های زیادی تنها گزینه برای ارتباط دزدگیر اماکن با شما این مورد بوده است. با رشد زیرساخت های ارتباطی موبایل و اینترنت، کم کم این سیستم ها از رده خارج شده و جای خود را به سیستم های به روز تری داده اند.

تماس از طریق سیم کارت

تماس از طریق سیم کارت:

نسل جدید دزدگیر اماکن است. شما به سادگی یک سیم کارت در داخل دستگاه قرار می دهید و این راه ارتباطی دزدگیر با شما است. این گونه سیستم ها خود به دو نوع تقسیم بندی می گردند:

• سیستم های GSM یا پیامکی:

در این نوع سیستم ها دستگاه مرکزی دزدگیر شما با ارسال و دریافت پیامک با شما ارتباط برقرا می کند. در واقع شما با ارسال کدهای خاصی به دستگاه مرکزی، عملکردهای دستگاه خود را کنترل می نمایید.

سیستم های اینترنتی:

: این گونه سیستم ها جدیدترین نسل دزدگیر اماکن می باشد. دستگاه با استفاده از اینترنت سیم کارت به صورت آنلاین با شما ارتباط برقرار می نمایند. نرم افزار موبایل این گونه دستگاه ها بر بستر اینترنت کار می کند.

نصب دزدگیر اماکن

یکی از مهم ترین دغدغه ها برای انتخاب دزدگیر اماکن، نصب آن است. متاسفانه در کشور ما سیستم های نصب و راه اندازی در بسیاری از مواقع توسط افرادی به غیر از شرکت عرضه کننده محصول انجام می شود.

شرکت های وارد کننده تنها به فکر عرضه و فروش حداکثری محصول و پخش عمده آن در بازار هستند. حال آن که این سیستم ها ممکن است توسط افراد و کارشناسان مختلف با سطوح فنی مختلفی عرضه شود.

بسیار مهم است که شرکت فروشنده محصول، خود به صورت مستقیم با استانداردهای لازم اقدام به نصب آن نماید. در این حالت دو مساله اساسی به وجود می آید و آن، دو دسته بندی اساسی در حالت نصب سیستم های دزدگیر اماکن و خانه و منزل می باشد.

سیستم های حرفه ای

این گونه سیستم ها عموما دارای پیچیدگی نصب هستند. برای نصب آن ها نیاز به دانش فنی و توانایی تنظیم بردهای الکترونیکی دارید. در بازار ایران اغلب سیستم های موجود از این دست هستند. برای نصب این سیستم ها شما باید از یک نصاب حرفه ای استفاده کنید چرا که تنظیم و راه اندازی آن برای یک فرد عادی کاری پیچیده می باشد..

برای آشنایی با نصب این گونه سیستم ها این مطلب را مطالعه بفرمایید: نصب دزدگیر اماکن

سیستم های DIY

با سیستم های DIY شما تسلط کامل بر دزدگیر خود دارید. هیچ دانش فنی در ارتباط با نصب دزدگیر نیاز ندارید و تمامی مراحل توسط شما انجام می شود. خودتان دستگاه را روشن کنید، راه اندازی کنید و استفاده نمایید. کلیه این اتفاقات تنها در چند دقیقه می افتد..

هزینه نصب دزدگیر؟

هزینه نصب دزدگیر اماکن در حالت حرفه ای به صورت متوسط چیزی بین 300 تا 700 هزار تومان می باشد. این هزینه شامل نصب فیزیکی تجهیزات، تنظیم قطعات الکترونیکی و موارد دیگر است.

هزینه نصب دزدگیر در حالت DIY رایگان است! دزدگیر های DIY نیاز به هیچ گونه اطلاعات فنی در خصوص برق و الکترونیک ندارد. به همین دلیل می توانید آن ها را به سادگی خودتان نصب کنید و در هزینه های آن صرفه جویی نمایید.

امکانات دزدگیر منزل و قیمت:

پیدا کردن دزدگیر اماکن مناسب بستگی به نیازهای شما دارد. اگر آژیر داخلی دستگاه برای شما کافی است، یک بسته پایه برای شما معقول است.

اگر شما به دنبال چیزی متوسط هستید که اجازه می دهد تا در خانه خود در حالی که دور هستید دستگاه را کنترل نمایید، سیستم های سیم کارتی ار هر نوع آن برای شما می تواند مناسب باشند.

برای اضافه کردن ویژگی های اتوماسیون خانگی، و همچنین پخش زنده تصاویر منزل، شما نیاز به بالاترین نوع سیستم های امنیت خانگی دارید.

اکثر دزدگیر هایی که در ایران به فروش می رسد به صورت قطعات جداگانه ای به فروش می رسد. به این معنی که حداقل نیازهای کاربر در آن در نظر گرفته نمی شود. شما باید دستگاه مرکزی، سنسورها، آژیر و حتی باتری و کنترل از راه دور را به صورت جداگانه تهیه نمایید. هم چنین برای کاربر بسیار سخت است که بداند دقیقا به چه حداقل هایی نیاز دارد.

برخی مارک ها نیز به صورت بسته های کامل محصولات خود را ارایه می دهند. این بسته های سیستم امنیت خانگی اغلب شامل مواردی مشابه لیست زیر هستند:

پنل اصلی دستگاه مرکزی

سنسور حرکتی

سنسور در و پنجره

کنترل از راه دور

دفترچه راهنما

دزدگیر اماکن یک سیستم الکترونیکی جهت حفاظت از منزل، مغازه و اماکن مختلف می باشد. این سیستم از طریق دریافت سیگنال های هشدار از سمت قطعاتی به نام” سنسور” انواع تهدیدهای امنیتی را تشخیص می دهد..

هر یک از این سنسورها با تشخیص علائم محیطی مرتبط به خود یک سیگنال هشدار به دستگاه مرکزی ارسالمی نماید. در ادامه جهت آشنایی با انواع سنسورها به قسمت اجزای دزدگیر مراجعه نمایید

پاسخ گویی پس از فروش و مشتری مداری:

خدمات پس از فروش خوب و مناسب، عاملی است که باعث می شود شما نسبت به یک محصول یا خدمت احساس خوب و اطمینان خاطر پیدا نمایید. زمانی که به فکر خرید دزدگیر اماکن هستید حتما به بحث خدمات پس از فروش توجه ویژه ای نمایید.

سیستم های ارزان قیمت و غیر مطمئن ممکن است دارای نقص های زیادی در خدمات پس از فروش باشند و پس از فروش محصول مشتری را رها می کنند. این گونه سیستم ها عموما هم با مشکلات و خطاهایی روبرو می شوند که هیچ کس پاسخ گو برای عیب یابی و رفع سوالات نیست.

در این وضعیت شما مجبور هستید با نصاب خود در تماس باشید که ممکن است پاسخگو نیز نباشد. لذا توجه به این فاکتور کلیدی بسیار مهم می باشد

چنانچه هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص خرید دزدگیر اماکن برای منزل، مغازه، ویلا و یا آپارتمان خود در تهران ،کرج و حومه دارید هم اکنون با واحد مشاوره رایگان شرکت تدبیر پژوهان امنیت یا با شماره تماس بگیرید 09123611190 همتی


جستجو:

آخرین مطالب سایت: