نمایندگی سیستم اعلام حریق تله تک

نمایندگی سیستم اعلام حریق تله تک در کرج و تهران

نمایندگی سیستم اعلام حریق تله تک

نمایندگی سیستم اعلام حریق تله تک در تهران و کرج ، نمایندگی فروش ، نصب ، آموزش و تعمیرات سیستم های اعلام حریق تله تک در کرج و تهران ، قیمت ، هزینه خرید و فروش سیستمهای اعلام حریق تله تک (هشدار و آلارم حریق)

سیستم های تله تک Teletek Electronics

 کمپانی تله تک : 

Teletek Electronics در سال 1991 تأسیس گردیده است ، تله تک تولید کننده طیف کاملی از سیستم های هشدار دهنده و آتش نشانی است.

کمپانی Teletek Electronics یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های اعلام حریق و اعلام سرقت می باشد کارخانه ی این شرکت  واقع در شهر صوفیه، کشور بلغارستان می باشد. این کمپانی اروپایی با دارا بودن خطوط تولید بسیار  پیشرفته و دستگاههای تست  و کنترل کیفیت دقیق به عنوان  یکی از لیدر های صنعت تجهیزات امنیتی دنیا شناخته می شود و تمام تولیدات خود را قبل از عرضه 100% کنترل کیفیت می نماید. با توجه به کیفیت بسیار بالای محصولات تله تک ، تمامی محصولات این شرکت با 5 سال گارانتی به بازار  عرضه می گردند.

 تله تک به منظور پاسخگویی به نیازهای دائماً در حال افزایش مشتری و همگام شدن با بازار جهان می باشد ، در تمام این سالها به تحقیق ، توسعه و تحقق محصولات و راه حلهای با کارایی بالا ادامه می دهد . ما تلاش می کنیم نه تنها محصولات جداگانه بلکه سری کاملی از سیستم های هشدار دهنده و آتش نشانی و راه حل های ارتباطی مناسب برای انواع ساختمان ها را ارائه دهد.

در طی 25 سال تیم تولید کننده سیستم اعلان حریق تله تک دائما در حال تحقیق، گسترش و درک راه حل ها و محصولاتی با بیشترین میزان کارکرد بوده است. برای این کار ترکیبی از تجربه اولیه خود و ظرفیت قدرتمند تولید را به کار گرفته است. محصولات کمپانی تله تک به بیش از 75 کشور دنیا صادر می گردد که گواه بر کیفیت و تعهد به مشتریان می باشد.

محصولات اعلام حریق کمپانی Teletek Electronics دارای استاندارد EN54 اروپا جهت تضمین کیفیت ساخت از لابراتورا LPCB و EVPU می باشند

انواع محصولات کمپانی تله تک عبارت است از انواع سیستم های اعلام حریق ، اعلام سرقت ، پنل اطفا می باشد.

سیستم های اعلام حریق تله تک به دسته ها ی آدرس پذیر و متعارف تقسیم می شوند. که با بالا ترین کیفیت ممکن به بازار ارائه می گردند، به این ترتیب این برند می تواند به خوبی و با انعطاف بسیار  بالا پاسخگوی تمامی نیاز های کاربران خود در زمینه ی انواع تجهیزات اعلام حریق و اعلام سرقت باشد.

سازمان آتش نشانی تهران پس از بازدید از کارخانه کمپانی Teletek Electronics در بلغارستان و همچنین لابراتوار EVPU در اسلواکی؛ محصولات این کمپانی را به عنوان یک برند معتبر تایید نموده است . که از این لحاظ مهر تاییدی دیگر بر کیفیت محصولات تله تک می باشد.

شرکت تدبیر پژوهان امنیت بر اساس اصول و اعتقاد مجموعه ، همواره خودرا،همراه و در کنار مشتریان خود میداند چون بر این باوراست که باید منافع مشتریان خود را به عنوان کارشناس امین آنها همیشه مد نظر ، و در اولویت قرار دهد تا پیوسته درمسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد .از این رو با تحقیق در بازار کاملا تخصصی این نوع سیستمها و شرکت در نمایشگاهای داخلی و خارجی وبا بررسیهای گسترده و اطمینان حاصل نمودن از صحت ادعاهای مطرح شده توسط کمپانی هاو تولید کنندههای مختلف حاضر در بازار از تمامی جهات ، خصوصا خدمات پس از فروش ، به روز بودن تکنولوژی به کار برده شده در این تجهیزات وهمچنین اطمینان حاصل کردن از کیفیت مطلوب این محصولات نسبت به قیمت آنها ، با افتخاراقدام به اخذ عاملیت فروش محصولات شرکت تله تک Teletek در کرج وحومه نموده وشروع به فعالیت ومعرفی این محصولات به کارخانه جات ، ادارات دولتی وخصوصی و کسبو کارهای کوچک در سطح شهر استان البرز نمود که به لطف الهی مورد استقبال همشهریان عزیز ،که مشکل پسند بوده و دنبال کیفیت وتکنولوژی روز می باشند قرار گرفت.

بدین ترتیب شرکت تدبیر پژوهان امنیت آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با کلیه کارخانه جات ،کارگاهای بزرگ وکوچک صنعتی ، ادارا ت دولتی، بیمارستانها ونهادها ، شرکتهای خصوصی و مجتمع های تجاری مسکونی ،فروشگاهای زنجیره ای، کسبوکارهای بزرگ و کوچک واقع در تهران ، کرج ، شهریار ، فردیس، مهرشهر ، گوهردشت ، کردان ، اشتهارد ، هشتگرد و همچنین شهرک های صنعتی سیمین دشت ، نظرآباد ، هشتگرد ، اشتهارد ، جهت فروش ، نصب راه اندازی ، خدمات سرویس و تعمیر نگهداری سیستمهای اعلام حریق ، با استفاده از کارشناسان و اکیپ نصابان مجرب وآموزش دیده خود با بهترین شرایط و مناسبترین قیمت اعلام می دارد .جهت خرید محصولات اعلام حریق , وتجهیزات تله تک Teletek با ما تماس بگیرید 09123611190 همتی


جستجو:

آخرین مطالب سایت: