نمایندگی دوربین مداربسته تیاندی در کرج

محصولات تیاندی

نمایندگی دوربین مداربسته تیاندی در کرج

نمایندگی دوربین های مدار بستنه تیاندی در کرج | نماینده پخش و فروش محصولات تیاندی در کرج | تعمیر ، نصب و سرویس محصولات (دوربین های مداربسته) تیاندی در کرج | قیمت نمایندگی دوربین های تیاندی |

شرکت Tiandy Technologies در سال 2004 تاسیس شده است ،محصولات این شرکت یک راه حل نظارت و مراقبت هوشمند پیشرو در جهان است که به صورت  تمام رنگی تولید می شود و رتبه 9 را در بین پرفروش ترین دوربین های مداربسته دنیا داراست. تیاندی به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت نظارت تصویری ، هوش مصنوعی ، داده های بزرگ ، رایانش ابری ، اینترنت اشیا و دوربین ها را در راه حل های هوشمند ایمن محور ادغام می کند. تیاندی با بیش از 2000 کارمند ، بیش از 60 شعبه و نمایندگی و مرکز پشتیبانی در داخل و خارج از کشور دارد.

با داشتن تیم تحقیق و توسعه قدرتمند و بسیار توانمند به عنوان هسته اصلی شرکت تیندی ، این برند جزو اولین برندهایی است که مفهوم “starlight” را در سال 2015 ارائه می دهیم و همچنین IPC را برای گرفتن تصویر واضح و رنگارنگ در صحنه ثابت 0.002 لوکس ارائه داده است سپس دوربین های “Super Starlight” را با الگوریتم انحصاری TVP بهبود بخشیده تا تصویر را در صحنه استاتیک 0.0004 Lux در 2017 و سپس در صحنه دینامیک 0.0004 Lux در 2018 ثبت کرده است ، در همین حال استارلایت را به طور کامل از IPC ، PTZ و سریال های پانوراما. اکنون ، با استفاده از رابط کاربر گرافیکی کاربر پسند ، “Easy7” VMS و “EasyLive” تلفن همراه APP ، تیاندی محصولات مقرون به صرفه و محصولات مبتنی بر پروژه از جمله دوربین 2MP تا 16MP ، دوربین PTZ 4X تا 44X و NVR 5ch تا 320ch را ارائه می دهد. با استفاده از خط تولید پیشرفته SMT و سیستم کنترل دقیق کیفیت ، این شرکت قادر به ارائه 8 میلیون قطعه IPC با نرخ نقص کمتر از 1٪ در سال هست . با تمام این تلاش ها ، تیاندی همچنین در صنعت چین جزو اولین هایی است که به عنوان مارک معروف ملی شناخته می شود. علاوه بر این ، شرکت تیاندی دارای گواهینامه CMMI5 ، پیش نویس 25 استاندارد صنعتی است، از عضویت کامل ONVIF بهره مند می باشد و بیش از 500 حق ثبت اختراع محصول و حق چاپ نرم افزار را از آن خود نموده است.

برند تیاندی محصولات با کیفیت بالا را ارائه می دهد و راه حل های مختلف صنعت ، از محله هوشمند ، سیستم هوشمند ترافیک ، آموزش هوشمند ، سیستم مالی ، مهندسی منابع آب و غیره را تولید می کند. اکنون ، مشتریان تیاندی در بیش از 60 کشور هستند و محصولات و خدمات این شرکت در بیش از 500 شهر هوشمند و همچنین در مجمع داووس ، فرودگاه هیترو لندن و جام جهانی برزیل و غیره بکار گرفته شده است. تیاندی بر توسعه یک بستر همکاری قابل اعتماد به شرکای خود متمرکز است و با ماموریت “چشم انداز جهانی ” هر شرایطی که باشد ، تیاندی همیشه قادر خواهد بود و می تواند راهی برای رفع نیازهای شما پیدا کند.

نمایندگی فروش دوربین مدار بسته تیاندی (تیندی) TIANDY

شرکت تدبیر پژوهان امنیت بر اساس اصول و اعتقاد مجموعه ، همواره خود را ، همراه و در کنار مشتریان خود می داند چون بر این باور است که باید منافع مشتریان خود را به عنوان کارشناس امین آنها همیشه مد نظر ، و در اولویت قرار دهد تا پیوسته در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد .از این رو با تحقیق در بازار کاملا تخصصی این نوع سیستمها و شرکت در نمایشگاهای داخلی و خارجی و با بررسیهای گسترده و اطمینان حاصل نمودن از صحت ادعاهای مطرح شده توسط کمپانی ها و تولید کننده های مختلف حاضر در بازار از تمامی جهات ، خصوصا خدمات پس از فروش ، به روز بودن تکنولوژی به کار برده شده در این تجهیزات و همچنین اطمینان حاصل کردن از کیفیت مطلوب این محصولات نسبت به قیمت آنها ، با افتخار اقدام به اخذ عاملیت فروش محصولات شرکت تیاندی در کرج وحومه نموده و شروع به فعالیت و معرفی این محصولات به کارخانه جات ، ادارات دولتی وخصوصی و کسبو کارهای کوچک در سطح شهر استان البرز نمود که به لطف الهی مورد استقبال همشهریان عزیز ،که مشکل پسند بوده و دنبال کیفیت وتکنولوژی روز می باشند قرار گرفت.

بدین ترتیب شرکت تدبیر پژوهان امنیت آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با کلیه کارخانه جات ،کارگاهای بزرگ وکوچک صنعتی ، ادارا ت دولتی، بیمارستانها ونهادها ، شرکتهای خصوصی و مجتمع های تجاری مسکونی ، فروشگاهای زنجیره ای، کسب وکارهای بزرگ و کوچک واقع در تهران ، کرج ، شهریار ، فردیس، مهرشهر ، گوهردشت ، کردان ، اشتهارد ، هشتگرد و همچنین شهرک های صنعتی سیمین دشت ، نظرآباد ، هشتگرد ، اشتهارد ، جهت فروش ، نصب راه اندازی ، خدمات سرویس و تعمیر نگهداری سیستمهای حفاظتی و دوربین مدار بسته ، با استفاده از کارشناسان و اکیپ نصابان مجرب وآموزش دیده خود با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت اعلام می دارد .

جهت خرید محصولات دوربین مداربسته, وتجهیزات تیاندی TIADDY با ما تماس بگیرید 09123611190 همتی


جستجو:

آخرین مطالب سایت: