دتکتور آشکارساز دود VLF

دتکتور دود

دتکتور آشکارساز دود VLF

دتکتور دود ، کشف دود در مراکز مختلف ، آشکار ساز هرگونه دود ، قیمت خرید و فروش دتکتور دود ، مرکز فروش دتکتور (جستجوگر)دود در تهران و کرج و سایر نقاط ، نمایندگی خدمات محصولات VESDA در تهران و کرج و ایران ، بهترین مارک دتکتور دود ، دتکتور دود بسیار حساس ، طرز کار با دتکتور دود ، سیستم کار و کاربری دتکتور دود ، دتکتور دود چیست؟

دتکتور آشکارساز دود VLF

این نوع دتکتورها با نمونه‌برداری از هوای اطراف قادر به تشخیص و هشدار زودهنگام دود در محل بوده و برای فضاهای حساس و کوچک تجاری نظیر اتاق‌های سرور، اتاق‌های سوییچینگ، و کابینت تجهیزات مناسبند.

دتکتورهای VLF از تکنولوژی تشخیص دود مبتنی بر لیزر و همچنین فیلتر دو مرحله‌ای ذرات هوا استفاده می کند که این خصوصیتها باعث هشدار زودهنگام قابل اعتماد در محیط مستعد حریق می شود.

نحوه عملکرد

این دتکتور از فنهای قدرتمند خود استفاده کرده و هوا را از ناحیه تحت حفاظت و از طریق حفره‌های مجزا برای نمونه‌برداری به درون شبکه‌ پایپینگ و نهایتاً محفظه تشخیص هدایت می‌کند. قبل از ورود هوا به دتکتور، هوا از سیستم فیلتر دو مرحله‌ای ذرات عبور می‌کند تا بدون آلاینده وارد محفظه تشخیص شود.

به‌محض ورود هوا به درون محفظه تشخیص، از تکنولوژی پراکندگی نور مبتنی بر لیزر جهت تشخیص حضور دود استفاده می‌شود. با تشخیص کمترین میزان دود، اگر حتی میزان کمی دود تشخیص داده شود، نمایش مستقیم “Smoke Dial” بیان می‌کند که خطر بالقوه حریق وجود دارد و اطلاعات مربوطه نیز از طریق رله یا سایر رابط‌ها به کنترل پنل ارسال می‌گردد.

ارائه محصول در دو نوع، متناسب با فضای 250 مترمربعی و 500 مترمربعی

دتکتور آشکارساز دود VLF در دو نوع به بازار عرضه شده تا بتواند پاسخگوی نیاز فضاهای مختلف در ابعاد متفاوت باشد. دتکتورهای VESDA VLF-250 برای پوشش فضاهای کوچکتر از 250 مترمربع و VESDA VLF-500 برای فضاهایی با مساحت کمتر از 500 مترمربع طراحی شده‌اند.

راحتی نصب  

دتکتورهای VESDA VLF برای نصب، احتیاج به رابط و یا ابزارهای برنامه‌ریزی نرم‌افزاری ندارند و عملکرد “out-of-the-box” را فراهم می‌کنند.

سنجش جریان اولتراسونیک

دتکتور VESDA VLF با سنجش جریان اولتراسونیک مستقیماً نرخ جریان درون لوله نمونه‌برداری را اندازه‌گیری می‌کند. لذا این روش از فشار محیط، تغییرات دما و همچنین وجود آلودگی متأثر نیست.

آستانه دود و اختلال جریان

در محصولات VESDA ویژگی وجود دارد که موجب هرچه ساده‌تر شدن نصب آنها می‌گردد. دتکتورها با ارزیابی شرایط محیطی در ناحیه تحت حفاظت، بصورت خودکار آستانه مناسب را برای آلارم دود و اختلال جریان تنظیم می‌کنند.

چرا تدبیر پژوهان امنیت ؟

  • تأمین‌کننده کامل سیستم : شرکت تدبیر پژوهان با توانایی تأمین کامل سیستم از سال 1395 تا کنون از تأمین‌کنندگان اصلی محصولات Xtralis بوده است. ما می‌توانیم در زمینه مشاوره تخصصی و همچنین تأمین کلیه ملزومات حفاظت در برابر حریق شامل سیستم‌های تشخیص دود، کنترل‌پنل‌های اعلام حریق آدرس‌پذیر و همچنین تشخیص حرارت خطی خدمات کاملی را به مشتریان ارائه کنیم.
  • طراحی سیستم پایپینگ: طراحی سیستم مورد نیاز پایپینگ به منظور بهینه کردن عملکرد شبکه و کیفیت نصب از مواردی است که در آن می‌توانید از تدبیر پژوهان کمک بگیرید.
  • آموزش:  امکانات آموزشی در سطوح بالای آن در تدبیر پژوهان فراهم شده است که آموزش‌های تخصصی را در طیفی از سیستم‌ها شامل سیستم‌های تشخیص دود VESDA VLF ارائه می‌دهد.
  • خدمات پس از فروش:  تدبیر پژوهان مفتخر به ارائه خدمات پس از فروش به مشتریانی است که این خدمات را در کنار سایر انتظارات و در اولویت اول خود قرار داده‌اند. خدمات ما پس از فروش هم شامل مشاوره حضوری و مراجعه به محل برای رفع مشکل و هم مشاوره تلفنی به منظور اطمینان مشتریان از عملکرد درست سیستم است.
  • بدین ترتیب شرکت تدبیر پژوهان امنیت آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با کلیه کارخانه جات ،کارگاهای بزرگ وکوچک صنعتی ، ادارا ت دولتی، بیمارستانها ونهادها ، شرکتهای خصوصی و مجتمع های تجاری مسکونی ، فروشگاهای زنجیره ای، کسب وکارهای بزرگ و کوچک واقع در تهران ، کرج ، شهریار ، فردیس، مهرشهر ، گوهردشت ، کردان ، اشتهارد ، هشتگرد و همچنین شهرک های صنعتی سیمین دشت ، نظرآباد ، هشتگرد ، اشتهارد ، جهت فروش ، نصب راه اندازی ، خدمات سرویس و تعمیر نگهداری سیستمهای حفاظتی و دوربین مدار بسته ، با استفاده از کارشناسان و اکیپ نصابان مجرب وآموزش دیده خود با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت اعلام می دارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم‌های تشخیص دود VESDA و سایر محصولات با شماره 09123611190 تماس حاصل فرمایید.

ما را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید تا آخرین اخبار و اطلاعات را از تدبیر پژوهان امنیت دریافت کنید.

 


جستجو:

آخرین مطالب سایت: