چرا سیستم دزدگیر اماکن نصب کنیم؟

نصب ، خرید و فروش و شرکت سیستم دزدگیر در کرج و تهران

چرا سیستم دزدگیر اماکن نصب کنیم؟

چه لزومی به نصب دزدگیر داریم؟ چرا سیستم دزدگیر و اعلام سرقت لازم است؟

نصب سیستم دزدگیر اماکن، واعلام سرقت درمنزل یا محل کار، آرامش ذهن وامنیت خاطر به ارمغان دارد

علاج واقعه پیش از وقوع سرقت

در حقیقت با افزایش استقبال مردم از سیستم های هشدار دهنده اعلام سرقت دستبرد به اموال آنها و گونه های مختلف سرقت کاهش خواهد یافت. فراموش نکنید که نصب یک دزدگیر اماکن هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است چرا که در صورت سرقت از منزل و یا محیط کار چندین برابر هزینه ای که برای خرید یک سیستم پرداخت میکنیم از دست مان خواهد رفت و تنها چیزی که نصیب مان میشود افسوس و پشیمانی است پس ایمنی قبل از حادثه اصل مهمی است که باید به آن پایبند بود تا از گزند افراد سودجو در امان باشیم.

به نظر متخصصان و کارشناسان شرکت تدبیر پژوهان امنیت ، مهم‌ترین مزیت نصب سیستم دزدگیر اماکن، در منزل یا محل کار، آرامش ذهن است، زیرا شما اطمینان دارید که اگر فردی قصد غیر مجاز وارد شدن به منزل و یا محل کار شما را داشته باشد، به مالک و یا پلیس اطلاع داده می‌شود و این جز اصلی ترین و کمترین مزایایی است که نصب دزدگیر اماکن در اختیار شما قرار می‌دهد.

وجود امکاناتی مانند از راه دور کنترل کردن و نظارت بر دستگاه باعث جلوگیری از وقوع سرقت می‌شود، زمانی که شما در منزل یا محل کار حضور ندارید کنترل دستگاه از راه دور بسیار مهم است. دزدگیرهای اماکن به دو روش پخش صدای آژیر و تماس تلفنی اطلاع رسانی می‌کنند، اگر شما از دزدگیر ساده بدون تلفن کننده استفاده می‌کنید فقط پخش صدای آژیر را در محیط دارید که این از نظر امنیتی چندان مناسب نیست.

نوع دیگر دزدگیر با تلفن کننده شهری و یا همان خط ثابت وجود دارد که از طریق تلفن ثابت با کاربر تماس می‌گیرد و پیامی را پخش می‌کند و کاربر را از وجود سرقت مطلع می‌کند، اما در این گونه از دزدگیرها اگر سارق خط تلفن را از ورودی ساختمان قطع کند دیگر امکان برقراری تماس با کاربر وجود ندارد و تنها صدای آژیر را داریم.

بهترین نوع دزدگیرهای اماکن سیم کارتی هستند که هم به روز هستند و هم امکانات زیادی را در اختیار شما می‌گذارند.

هنگام تهیه دزدگیر اماکن به نوع برند، گارانتی، و خدمات پس از فروش و قیمت دستگاه توجه فرمائید و از شرکت‌هایی خریداری کنید که خدمات آنها در داخل کشور هستند تا در آینده دچار مشکل نشوید،

برندهای متفرقه شاید فقط یکی دو پارت وارد ایران شوند و دیگر در آینده از آن نوع دزدگیر تولید و وارد کشور نشود که این باعث مشکل در خدمات در آینده می‌شود، بنابراین حتماً از برندهای شناخته شده‌ای استفاده کنید که خدمات آنها پایدار است.

حتماً باید تقریباً هر ۱ ماه و یا قبل از هر مسافرت رفتنی دستگاه دزدگیر خود را چک و امتحان کنید, بدین صورت که دستگاه را با ریموت فعال کرده از بیرون وارد منزل شوید تا دستگاه آژیر بکشد و شروع به تماس با شماره‌های ذخیره شده در تلفن کننده خود کند و پیام بفرستد.

نکته دیگر در این دستگاه‌ها تعویض باطری آنها هر ۲ سال یک بار است زیرا باطری دزدگیرهای اماکن هر ۲ سال یکبار فاسد می‌شود.

نصب دزدگیر اماکن را به شرکت‌های معتبر بسپارید و بهتر است با نصاب به صورت مستقیم کار نکنید زیرا شرکت‌ها موظف به ارائه گارانتی به شما هستند اما نصاب‌ها ممکن است از لحاظ خدمات شما را دچار مشکل کنند زیرا کسی آنها را موظف به دادن گارانتی نکرده است

از شرکت‌هایی دزدگیر اماکن تهیه کنید که کارشناس آنها بعد از کارشناسی کل سیستم را برای شما نصب و در آخر کار مبلغ کل را با شما تسویه کنند, زیرا شرکت‌هایی وجود دارند که سیستم را به شما قبل از نصب می‌فروشند و بعد از آن شماره یک نصاب را به شما می‌دهند, در این صورت ممکن است نصاب از لحاظ کاری و هزینه نصب شمارا اذیت کند.

چنانچه هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص خرید دزدگیر اماکن برای منزل، مغازه، ویلا و یا آپارتمان خود در تهران ،کرج و حومه دارید هم اکنون با واحد مشاوره رایگان شرکت تدبیر پژوهان امنیت یا با شماره تماس بگیرید 09123611190 همتی


جستجو:

آخرین مطالب سایت: