نمایندگی داهوا در کرج

نمایندگی محصولات داهوا در کرج و تهران

نمایندگی داهوا در کرج

نمایندگی داهوا در کرج | نمایندگی خرید و فروش داهوا | نمایندگی نصب و تعمیر محصولات داهوا در کرج و تهران | نمایندگی رسمی داهوا کرج و تهران | تعمیرات ، نصب و سرویس کلیه محصولات داهوا (دوربین مداربسته و سیستمهای مراقبتی و دزدگیر) در کرج | مرکز فروش و پخش محصولات داهوا در کرج و تهران| فروشگاه مجازی و خرید اینترنتی محصولات داهوا |

نمایندگی داهوا

داهوا, نامی شناخته شده در عرضه تولید محصولات الکترونیک در حوزه سیستمهای حفاظتی( انواع دوربین مداربسته HDCVI و دوربینهای IP، سیستم اکسس کنترل وقفلهای هوشمند ، دزدگیر امکان وسیستم هوشمند اماکن )در جهان. دارای نمایندگی های فعال در 5 قاره و بالاترین فروش در میان کمپانی های صاحب نام تولید کننده دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی. غیر ممکن است شما در زمینه سیستم های حفاظتی و امنیتی کسی را بیابید که نام داهوا را نشنیده باشد.داهوا دارای نمایندگی های فروش مختلفی در سراسر جهان است که در کل از 22 نماینده اصلی و تعدادی نماینده فروش از جمله در کشور ایران تشکیل شده اند.

نمایندگی داهوا در ایران

شرکت داهوا از بزرگترین کمپانی های تولید دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی و امنیتی در جهان است و نمایندگیهای داهوا در سراسر جهان فعال هستند .شرکت DAHUA یک تولید کننده تجهیزات امنیتی جهان پیشرو است. داهوا در سرمایه گذاری و ساخت و ساز قوی تحقیق و توسعه به قابلیت های فن آوری های جدید برای نوآوری و اعتقاد دارند.

داهوا در ایران توسط نمایندگی های مجاز فراگستر و ایران داهوا پشتیبانی می شود. نمایندگان داهوا عرضه کننده خدمات گارانتی به مشتریان و خریداران داهوا در سراسر ایران هستند.

شرکت تدبیر پژوهان امنیت بر اساس اصول و اعتقاد مجموعه ، همواره خود را ، همراه و در کنار مشتریان خود می داند چون بر این باور است که باید منافع مشتریان خود را به عنوان کارشناس امین آنها همیشه مد نظر ، و در اولویت قرار دهد تا پیوسته در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد .از این رو با تحقیق در بازار کاملا تخصصی این نوع سیستمها و شرکت در نمایشگاهای داخلی و خارجی و با بررسیهای گسترده و اطمینان حاصل نمودن از صحت ادعاهای مطرح شده توسط کمپانی ها و تولید کننده های مختلف حاضر در بازار از تمامی جهات ، خصوصا خدمات پس از فروش ، به روز بودن تکنولوژی به کار برده شده در این تجهیزات و همچنین اطمینان حاصل کردن از کیفیت مطلوب این محصولات نسبت به قیمت آنها ، با افتخار اقدام به اخذ عاملیت فروش محصولات شرکت داهوا در کرج وحومه نموده و شروع به فعالیت و معرفی این محصولات به کارخانه جات ، ادارات دولتی وخصوصی و کسبو کارهای کوچک در سطح شهر استان البرز نمود که به لطف الهی مورد استقبال همشهریان عزیز ،که مشکل پسند بوده و دنبال کیفیت وتکنولوژی روز می باشند قرار گرفت.

بدین ترتیب شرکت تدبیر پژوهان امنیت آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با کلیه کارخانه جات ،کارگاهای بزرگ وکوچک صنعتی ، ادارا ت دولتی، بیمارستانها ونهادها ، شرکتهای خصوصی و مجتمع های تجاری مسکونی ، فروشگاهای زنجیره ای، کسب وکارهای بزرگ و کوچک واقع در تهران ، کرج ، شهریار ، فردیس، مهرشهر ، گوهردشت ، کردان ، اشتهارد ، هشتگرد و همچنین شهرک های صنعتی سیمین دشت ، نظرآباد ، هشتگرد ، اشتهارد ، جهت فروش ، نصب راه اندازی ، خدمات سرویس و تعمیر نگهداری سیستمهای حفاظتی و دوربین مدار بسته ، با استفاده از کارشناسان و اکیپ نصابان مجرب وآموزش دیده خود با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت اعلام می دارد .

جهت خرید محصولات دوربین مداربسته, وتجهیزات داهوا با ما تماس بگیرید 09123611190 همتی


جستجو:

آخرین مطالب سایت: